Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

13 Eylül 2007 Perşembe

İdeal eş ve sevgili yaşı bulma hesabı

Sabah sabah bloguma göz atıyor ve yayımlanması için bekleyen bir yorum görüyorum...
Basıyorum kahkahayı...
En son beni okuduğunda ruhu kararan, üzülen ve sayemde blogçu olma fikrinden uzaklaşan adam yine dolanmış blogumda ve okumuş son yazımı...

Alem bir arkadaş kendisi... Kendisini tanımıyorum ama bulunduğumuz iki ortamdada bizi güldüren ve yazmayı seven birisi...

İki sabahtır güldürüyor beni...

En son bıyıklı, komik bir gazeteci bence amca ama hadi abi diyeyeim onun hesabına takmış...
Walla bu hesabı ilk duyduğumda hadi leeeen demiştim... Erkeklerin azgın teke sendromlarını (hoş azgın teke terimide yeni çıktı, şarkıcı amcadan sonra) legal hale getirmek için uydurdukları bir şey !!!
Oh yarı yaşının yarısı kadar hatunlarla ol, bunuda millete, elaleme açıklamak, kabul ettirmek için güzelim matematik bilimini kullan !!!
Kebap valla...
İşte müthiş formül aşağıda;

Erkekler için kadın yaşı hesabı; K=E/2+7....+%20 MANİTA... -%20 EŞ
Kadınlar için erkek yaşı E=2(K-7)

Süper bir formül değil mi? Üniversite giriş sınavlarında bence sorulmalı... trigonometriymiş, fizikmiş boş şeyler bunlar booooş... Onca statik problemi çözdüm işime yaramadı... Boş bilgilerle eğitildim... E=mc2'den daha faydalı, daha bilinmesi gereken işte bu formüldür !!!

Hadi leeeen der, sizin içinde, biz kadınların hesabının haksız bir hesap olduğu fikri oluşacakmı sorusunu sorar, okuyucu kitleme böyle bir ulvi bilgi vermekten mutlu böcük şekilde günüme dönerim...

2 yorum:

hasan dedi ki...

Yazacak binlerce şey geçiyor aklımdan.Hiç birini beğenmiyorum.
Sonunda karar verebilmem 2 sigaraya mal oluyor.

Sabahları okuduğuna göre kocamman

GÜNAYDIN...

Blog oluşturmaktansa oluşmuş bloglara bişiler yazmak daha kolay.Tam bana göre. Yarım bıraktığım yada hiç başlamadığım bir iş daha.Annem boşuna dememiş ayran gönüllü diye.Zaten neden bloguna ha bire yorum yazıyorsam anlayabilmiş deilim.Oda ayrı bir konu.Senin blogun sen yaz fırsat bldukça okurum.

Bu yazdılarım da blog yorumu olmadığı için. rahatça zırvalayabilirdim.Zırvaladım.

İyi hafya sonları yada iyi haftalar.

Blog oluşturursam (ki zannetmiyorum.) bilgi veririm.

vs.vs.vs...

Adsız dedi ki...

Slm ben 32 yasında 2 cocuk annesiyim ama 32yas sendromu yasıyorum buhranlardayim esimle aynı yastayim ona daha genc görünme cabalarindayim artık beni beğenmezmi düşüncesine kapılıyorum kendimi kötü gideriyorum bana yardım edin ne yapabilirim