Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

17 Eylül 2007 Pazartesi

Tasarlasaktamı saklasak tasarlamasaktamı saklasak?

İhtiyacım olan bir şeyi veya şeyleri bulamıyorum !!!
Veya varlar ama nerede?
Oturup ihtiyacıma göre fonksiyonel ve estetik bütünlükte ben bunları tasarlasam, hoş tasarlıyorumda... Baş ucumda, çantamda orda burda duran not defterlerimde hep karalamalar var...
Benim şöyle bir çantaya ihtiyacım var, dolanıyorum yok anasını satim !!! Var da ya renk uymuyor ya boyut yada fonksiyon eksikliği var...
Ben napıyorum hemen oturup karalıyorum !
İhtiyacım olan bu mudur?
Budur abi!
Eee iyi... O zaman bunu nerde hayata geçirebilirim?
???

En ciddi sorunsalım bu...
Kendime her çeşit şeyin imal edilebileceği bir atölye istiyorum...
Marangoz, derici, pvc'ci... terzi... elimin tersiiiiiiii...

Her türlü defteri kitabı alacak ama şık ve kullanışlı bir çanta nerde yaptırılır...
Eski jeanlerimden tasarladığım çantayı hangi terzi ya sabır diyerek kesip diker?
İhtiyacım olan büyük ama her yere sığan 2 hatta 3 gözlü makyaj çantasını nerde yaptırabilirim?
Seyahatlere giderken şampuanımı, kremimi, yüz bilmem nemi doldurabileceğim tayni tayni sevimli plastik tüpleri, kapları nerde bulurumu geçin nerde yaptırabilirim...
Yada su geçirmez, plastik banyo çantasını...
Dergilerim, kitaplarım, kahvem ve abajurum için tasarladığım tekerlekli çok amaçlı sehpa-kütüpaneyi nerde yaptırabilirim?

Defterlerim bu tarz zihni sinir tasarımlarla dolu...
Ama gel gör... yaptıracak yer?
Of...
Arzum... ne iş olsa yaparımı değiştirerek; ne tasarım olsa, neye ihtiyacınız varsa tasarlanır ve üretilir işini kurmaktır !
Bu dur abi... hem beni, hem milleti küçük ama büyük çözümler sunan şeylerle mutlu kılmak !!!

Varmı şirketime maddi manevi, atölyevi, malzevi sponsor olacak ?
;)

Hiç yorum yok: