Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

4 Eylül 2007 Salı

Kadınların ve erkekelrin derdine derman diyet !!!

Dergiyi önüme koyuyor...
Aylık çıkan kadın dergilerinden birinin tatil boyutu...
Bakıyorum:
Eylül sayısı...
500 yeni model
Yeni nesil yakışıklılar yürek hoplatıyor...
Eeee diyorum ne var?
Baksana diyor, görmüyormusun?
Ne yi be canım? neyi?
Bak diyor...
Parmağıyla gösteriyor ve
Anaaaaa diyorum...
Anaaa diyor...
İyi artık göbek eriten, selülit yok eden derken bide bu mu çıktı artık diyorum...
Evet diyor...
Töbeee töbe...
Başımıza daş yağacak diyorum...

Yok kremdi, yok egzersizdi, yok titreşimli prezervatiflerdi yok kendi kendine çalışmak için vibratörlerdi !!!
Bide bu çıkmış şimdi...
Alt tarafı seks yapıyoruz... Görende olimpiyatlara hazırlanıyoruz sanacak !!!

Amerikada birisi üşenmemiş kadınların orgazm sorunlarına çare bulmak için sosyolog ve seks terapistleri ile çalışmış ve 'Daha fazla zevk için orgazm diyetini' çıkarmış...
Ve bunu kitaplaştırmış 'The Orgasmic Diet' adında yayınlamış...
Benim garibim blogumdaki yazılarımı beğenip kitap yap bunlardan diyen arkadaşlarımın gelde gazına gelme...
Elalem ne diyetler hakkında kitap yazıyo benim yaşam ve hissiyat yazılarımın ne günahı var leeen diyip yazıyı okumaya başlıyorum...

Kadınların %75'i taklit ya da klitoral orgazm yaşıyolarmış... % 12si o ne gurban modundaymış... Bu araştırmayı yorumlamak için alim olmaya gerek yok... Erkeklerin suçu bu durum yani... Erkekten kaynaklanan bi durum için göbeğimin, selülitimin rejmi yanında bide bunçin mi rejim yapıcam yaniiiiiiiii ???

Aman ya herşeyin kahrını kadınlar çekiyo diyerekten okumaya devam ediyorum...
Cinyıs uzmanlar demişler ki yediğimiz yemekler ya da tükettiğimiz içecekler sağlığımız kadar seks hayatımızı da etkiliyor...
Böyle bi geyikte erkekler için vardı... yediğin tadını etkiler !!!
Aşkım hep çaklıt yeeee, ben çaklıt ve çilek tadını çok seviyoruuuuum...
Oldu gözlerim doldu !!!
Yok abi ben acı yemim, benim ki tadını sevmiyo...
Tabi hepimiz sapıkız ve adamlarımızın sıvılarını yalayıp yutuyoruz ya... bilim insanlarıda bu yüzden böyle bi ulvi araştırma ve keşif yapıyorlar...

Töbe töbeeee... başımıza daş yağacak !!!
Okumaya devam ediyorum... Niyese... niyesi iyi bir geyik yazı çıkaracağımı hissetmemden...
Yazar şu çekim yasası yazarları gibi okuyucuyu alıcı noktasından vurup demiş ki:
Hiç orgazm olmadıysanız, bu kitap hayatınızı değiştirecek !!!
Allam yarabbim... neden neden hayat değiştirecek yazılar yazamaıyorum ve köşe olamıyorum yarabbim !!! Çekim yasasına göre olumlama yapıyor ve insanların hayatını değiştiren yazılar yazıyorum ben diyorum...
Bu kötü kadın kahkahası benden mi geldi? eveeeeeeeeet !!! Haaa haaaa haaaaaaaaaaaa...

Kitabın yazarı çok bilimsel çalışmış... 50'den fazla farklı ülkelerden kadınlar üzerinde mönüler denenmiş !!!
Ve çoğu kadında başarıya ulaşılmış !!!
Türkiye'de denenmişmidir acep?
Hangi Türk erkeği kendi vahşi cazibesinden değilde diyetten hatununun onlarca defa orgazma ulaştığını kabüllenir?
Bence etmez sizce?

Karbonhidrat tüketerek şeker ve kafein gibi orgazm öldürücü etkenleri yok edebilirmişiz...
Bana karbonhidrat veriiiiiiiiiin bu gece seks yapıcaaaaaaaaam !!!
Garson bakacak tabi bön bön...
Ne diyo len bu azgın kadın?
Aaaa bilmiyomusunuz? Hemde Nişantaş'ın ortasında ki bi cafe... böyle trend bi diyeti... aaayyy ne banaaaaaaaal !

Karbonhidratlar neydi len? her neyse öğreniriz bi yerden de, yazar balık yağı metobolizmayı hızlandırır yutun demiş şeker misali yağ haplarını...
Yazarcım bişi sorabilirmiyim bu noktada? Ben zayıf bi çocukmuşum diye çocukluğumda şişe şişe bana içirilmiş balık yağlarından dolayı kendimi kazana düşmüş kabul edebilirmiyim? İçmem gerekir mi? Ve madem metobolizma hızlanıyo ben neden tombidik geldim tombidik gidicem modundayım? Leeen bana ne tür balık yağı içirdinizde metobolizmam hızlanmadı diye saldırsam aileme... Hııım?

Ay okudukça sorunsalım kabardı...
Ohaa falan oldum yaniiiiiii...
Neyse Kegel egzersizleride olmazsa olmazlarmış...
Ayyy illa her diyet yanında egzersizde vermeseler olmaz yani...
Kegel egzersizlerini yapsak erkeğe ne gerek var dicem de... Şu Kegel amcada yani...
Çişin varken egzersiz yapıcam diye yap tut yap tut... Oldu canım... Egzersiz yapim derken idrar yollarını coflat başka arzun var mı?

Töbe töbeeeeeeee....
Bu egzersizler libidomuzu canlandıran serotin ve dopamin seviyelerini artırıyomuş... Yok mu bu seviyelerin taak taaak hadi çık tuvaletten saatlerdir ordasın diye şikayet ettirmeden arttırma yöntemi???
Yok galiba...
Kadınsan seks bile bi egzersiz bi çalışma bi öğrenme durumu...

Okumaya devam...
Her gün %30 protein, %40 karbonhidrat ( neydi len bunlar :p) %30 yağ içeren besinler ve artııııııı bir kaç günde bir vücudun ihtiyacını karşılamak için demir içeren vitaminler içmek lazımmış... Amma velakin orgazmı destekleyen balık yağı olmazsa olmazmış !!!

Şimdi balıkçımı arayıp okyanus somonu siparişi veriyorum 1 ton kadar !!!

Eee... diyor?
Ne dim... yapmayı düşünüyormusun diyor?
Tabi diyorum... hatta şimdi diyetisyeni mi arayıp diyetime bide daha zevkli bir seks hayatı için orgazm diyetini eklemelisin diyeceğim... O ne dersede ne biçim diyetisyensin, onca sene boşa okumussun yapacağım diyorum...
Gülüyor...
Gülme diyorum... Salak markette avro geçseydi hepiniizn vibratörlü prezervatifi olacaktı diyorum.
Şimdi kim uğraşacak sabah yoğurt veya musli öğlen, tavuklu slata akşam herhangibir et yemeği ve mangoyla...

Alırım bomfilemi tavaya koyar iki çevirir kestiğimdede kanı aka aka yerim ben onu... al sana protein !!!

Denicem ben diyor...
Dene de, önce bi erkeğimizin olması gerekiyor... Bence böyle bilimsel araştırmalr yapıp kitap haline getirecklerine erkek nasıl bulunur ve elde tutulur diyeti üzerine çalışmalılar diyorum...

Orgazm diyeti haaa !!!
Hani nasıl derler bi yaşıma daha kahkahalar eşliğinde girdim !!! Hala 34üüüüüüüüüm !!! öylede kalıcam !!!


Nasıldı canım?
Ne nasıldı? haaa seksimiz di mi? Bu hafta diyetimi aksattım biraz aksatmamış olsaydım süper olacaktı !
!!!????
Bencede canım, bi diyetli orgazm sigarası versene ordan

!!!

1 yorum:

engintdk dedi ki...

hahahahahh ehe... Kız sen beni güldürdün allahda seni güldürsün ehehe... Harbiden bu abidik gubidik dietler ve kitaplardan insanlar para kazanıyor, salak yerine konan ve bu kitapları okuyup uygulayan insanlarda günden güne çoğalıyor, metropolitan insan bu olsa gerek, yani biraz modern ve modaya uygun giyinen, biraz ingilizce-türkçe harmanlayıp yeni bir dil oluşturan, kelimelerin sonunu uzatıp belini büküp, fransız edasıyla ayıyı kedi gibi yapan bir tavırla konuşan, biraz aptal, biraz salak ve bir okadarda çok paralı olan aslında herbiri acınası gariban yaratıklar olan şehir maganlarından ibaret insanlar... Senin bakış açınla ve anlatım tarzınlada bu daha hoş bir hale geliyor, iyiki varsın komşi... ehehehe... helal sana, devam et...