Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

20 Eylül 2007 Perşembe

Var yemezlerin hep banacılarına...

Bazı insanlar vardır, başkalarının mutluluğunu, başarısını, iyiliğini istemeyen, hazmedemeyen... kendilerini herşeyi bilen, üstün ırktan gören sayan...
Mubarek sanki mavi kandan !!!

Evet insanın bilirim, ederim diyerek, kendine müthiş bir öz güvenle dolanması iyidir hoşturdaaa... Birde bunun abartılısını yapanları düşünün...

Ben tanrıyım...
Haşaa... Nasıl desem, güçcük dağları ben yarattım... Ben var ya ben...

Evet sen varya sen, dünyanın görüp görebileceği en kendini beğenmiş amma velakin aynı zamandada beş para etmezisin demek dilimin ucuna gelmekte ama...

Neden insanlar kendilerini övmek, karşısındaki her ne olursa olsun küçük görmek ihtiyacı duyarlar?
Alaycı laflar, küçümsemeler, yapamazsın, edemezsinler...
Böyle zamanlarda sen kimsin ki ulan demek gelir içimden...
Kim?

Ey kendini bulutların üzerinde, tanrıların tanrısı Zeus'un sarayına yakın mertebede gören insan, de hadi, de duysunlar, bilip öğrensinler bu zavallı, aciz, beceriksiz, başarısız, üstün ırk olmayan insancıklar... De de öğrensinler sen kimsin nesin? İnmisin cinmisin? yoksa bir kuyuya bile ucuna kova bağlanıp sallandırılamayacak bir ip misin?

Hıım nesin?

Sen ve sülalen ne ulu, ne kutsal ne özelsiniz öyle...
Yoktur dünya yüzeyinde sizin gibi eşsiz bir aile...
Hele sen... Hele sen...
Yoktur senin elini sürdüğün işi yapacak, düşünceni düşünecek insan evladı...
Vardır da geçmez bir elin parmaklarını di mi?

Neden insanlara haddinden daha fazla değer verip popolarını kaldırtırız?
Tamam kardeşim işini iyi yapan bir adamsın anladık...
Öven övmüş, övmeyen övmesin...
Bilen bilsin bilmeyen bilmesin...

Nedir bu ben varya benler... sen varya sen dünyada minicik, bir toplu iğne başı kadar bilem değilsin ahkamları...

Ne olursa ol... ama önce insan ol !
Güzel bir yürek ve o yüreğin yüzdeki yansıması bir tebessüm yoksa...
Ağzınla kuş tut, ayağının güccük parmağıyla balina avla... boooş boş...

Kültürümüzde cenazede saf tutmak vardır... Ne kadar çok gelen olur, ne kadar çok ağlayan olur, öyle ölçülüp biçilirsin fani alemde... Gelirse 3 kişi dostun diye, inanmam... Yada amma saf salaklarmış derim... anlamamışlar, görmemişler o nasır tutmuş yüreği...

Ketum, ruhsuz, duygusuz, güvenmeyen,hep bana hep bana, ben varya benlere selam olsun...
Sizleri hiç sevmiyorum...

Bence siz varya nesiniz... hadi o da bende kalsın... Günün geri kalanı güzel geçsin...

Hiç yorum yok: