Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

18 Eylül 2007 Salı

Kafeinsiz yazı...

Sabah sabah, yayınlamadığım ve yayınlamayacağım bir yorum okuyorum...
Yine gülüyorum !
İnsanoğlu ne değişken fikirli değil mi?
Aaaa olmas, katiyetle olmas dediğimiz bir sürü şeyi beğenmeye, yapmaya etmeye hatta yemeğe başlıyoruz !!!
İlkokul 5'te fenimistliğim başladı...
Orta son-lise 2 arası solcuydum... Ne solculuk... Tıp fakültesinde okuyan bir kaç genç doktorun eğitimine yardımcı olurken, onların kavgalarını, savunduklarını dinler, İnönü'nün geç, Baykalın erken güne başladığını bilirdim...
Sonra bir gün birşey oldu, ne oldu hatırlamıyorum o gün bu gündür, dünya vatandaşıyım ! Hoş bunu benden başka bilen yok ya...

Sonra adamlarımın tipleri vardı... Öyle olmalı böyle olmalı diye...
Benim gibi tırnaklarının kemiren adamı sevgili yaptığımda annem inanamamıştı !
Tırnak yiyen bir adam sevgilim olmaz diyen sen değilmiydin?
Hayat paylaşmaktır, bende kalmayınca onunkiler, onda bitince benimkiler diyerek iğreeeeenç bi espirik yapmıştım...

Hele bu yaz Romalı budistimle arkadaşlarımın hepsi şoke oldu !!!
Ben meditasyona, yogaya fırsat bulamıyorum adam hepsini hatiplemiş işte canıııım, kısa yoldan medite olmak, ermek olarak düşünün !!!
Adam tombiş ve kel ama dediler...
Hiç fark etmemiştim... öylemi? zaten yaz da bitti, Yunan adaları aşk adası... artık yogaya vakit ayırabilirim, eee bu durumda neeeeeeext !!!

Değişmeyen tek şey değişim değil mi?
Değişiyoruz...
Hayatımız başından beri çekilmiş olsa izlerken kim bilir ne kadar güleceğiz... En akıllı davranışımız, seçimimiz ne kadar salakça ve komik gelecek !

Hayat değişim...
Değişmek gerek evette...
Ben bir süre daha aynı diyarlardayım...
İzleyince güleceğim biliyorum...

Sabah sabah, henüz kahvemi içmemişken, okuyup güldüren ve bu yazıyı sıfır kafeinle yazmama neden olan arkadaşa, erkek adamın canı boğazlı kazaklıda narinde çeker diyorum...
İnsanoğlu bu kadını erkeği yok... can bu? patlıcan değil ki... çeker...
;)

Ve not: Bence yaz ve yazdıklarınıda paylaş... espirik anlayışın güzel, gülerken düşünmek budur abi !
Bu arada ablalar için geçerli olan abiler için değil :))))))
Mustiiiiiiiiiiiiiiiiiiii c-eee !!!

Hiç yorum yok: