Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

23 Ocak 2012 Pazartesi

Aaaa fanfini finfon... :ppp

Bi arkadaşım Güney Afrika'ya gidiyo...
Face'de güvenlik üzerine bi konuşma başladı...
Sıtma ve sarı humma için aşı gerekir mi gerekmez mi vs. derken daha önce gitmiş bir arkadaşım ' Güney Afrika için ilaca gerek yok sadece aids olmayın yeter' diyince konu baya eğlenceli olmaya başladı...

Benü'nün verdiği infodan, Kürşat tırstı amaaan hiç bir şeye el sürmemeli, dikkatli olmalı demeye başladı...

Benü, 15 gün boyunca başımıza bi şey gelmeden dolandık takma kafanı, kimse pazarda koluna aids'li şırınga batırmıyo diye onu rahatlatmaya çalışırken, allah korusun seks yapmadan aids'e yakalansak halimiz yaman olur diye düşünmeden edemedim! 

Türk milleti bi kere kafasına yazmıştır aids=seks!
Hatta erkek erkeğe fanfini fonun sonucu=aids !

Böyle bi zihniyetteki topluma elime iğne battıda oldum, manikür kurbanı oldumu anlatamazsın!!!

Gitmiş sekiiiiz yapmış olmuş !!!

Walla çok eğlenceli bi toplumuz...
Allah korusun kimsenin başına böyle bi durum gelmesin diyorum da, her şeyden çok yafta yapıştıran cahil insanlardan tanrı bizleri korusun amin diyorum... 

Şimdi geri dönüp Kürşat'ı korkutmacaya devam etmeye gidiyorum ;)

Hiç yorum yok: