Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

10 Ocak 2012 Salı

Biscolata ve ben ;)

Dün bakkalda Biscolata ile tanıştım!
Göbekli-kelli felli bi amca alıyodu !!!
Kendisi için değil her halde yanında çalıştığı hatun için alıyorduru düşünürken birden Biscolata'nın kutusunun ufaklığını fark ettim!

Nasıl yaniiii oldum, bu kadar küçükmüydü??? 
Bu ç.k kadar şeyin içinden mi o adamlar çıkıyordu??? :pppppppp

Biscolata'nın reklamlarıyla hiç erken saatlerde karşılaşmadım... Hep 11 civarlarında ekranımda belirdiler! 
Geçmiş zamanlardan yoncimikin gece yarısı erotik şovu pardon jimnastiği gibi... :pppp

Rütük amca nasıl oluyor da bu reklama hala izin veriyor bilmiyorum...

Gece yarısı bir yandan canınızı abur cubur çektirirken bir yandan da ooo yeaa beeep şu an şunlardan bi tane yanımda olsaydı hııım hıııım oldurtan bi reklam!

Gecenin bir yarısı Biscolata almaya giden kadın olmuşmudur bilmiyorum...

Ama iç gıcıklayıcı çıtır delikanlılardan dolayı azan libidolarla hiç akılda yokken haylazlık etme yüzdesi artmış olabilir... ;)

Kesin bu reklamı gecenin bir körü yayınlanmasını sağlayan amca kendi cinsel yaşamını hareketlendirmek için bu saate koydurtmuştur... :ppppp

Onun sayesinde tüm adamlar... :ppppp

Tabi evde reklamlardaki yaratıklardan olmadığından kadın kısmısı eldekiyle yetinmek zorunda kalıyor ya mukadderaaat !!!

Elin çıtır oğlanının güllüoğlu'nun baklavalarından daha nefis baklavaları varken, seninkinin yağ deposu var!

Gözler kapalı reklamlardaki oğlanları hayal ederekten, kel kebelek, göbekli Hüsnücü'nün yağ depolarında gezinmek... 

Yaniiii... Sırf erkekler gözler kapalı Andriana Lima'yı hayal edip şey edecek değil yaaaa !!! Bizlerde... :pppppp

Ben, Biscolata'nın kutusunu corn flakes boyutunda filan hayal ediyodum... Hayal kırıklığına uğradım...

Allah için oğlanlar yakışıklı ammaaa nasıl desem gözlerimi kapatıp hayal edeceğim türden diller...

Benim için biraz daha büyük kutu ve olgun erkekler daha etkili olur... 
Yanni bi George Clooney, Russel Crow, Gerard Butler... yarı çıplak bi halde gecenin bir yarısı ekranımda belirse sattıkları ürün dünyanın en iğrenç şeyi bile olsa... ;)

Dün hayallerim yıkıldı küçücük kutuyu görünce...
Yani bazen işlev kadar boyutta önemlidir... ;) :pppp

1 yorum:

Karen dedi ki...

Bir Biscolata ancak bu kadar yol alabilirdi..almışta zaten:))))..keyifle zevkle okudum..güldüm ..düşündüm..
iyi ki varsın Karenkarizmatik..ESRA