Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

4 Ocak 2012 Çarşamba

Kortizon günlüğü 3

Biraz evvel elmayı tuzlu hayal ederken buldum kendimi !!!
Hatta kolumu yaladım ve tuz tadı almayınca, vücudumda damla sodyum-modyum kalmadığından böyle hayaller gördüğüme kanaat getirdim !!!

Tuz sapkınlığındayım sanırsam...
Bi şey dil durduk yerde bir anda eşin-dostun kolunu-molunu yalayacağım !!!
Nolur yaaa azcık yalim yaaa, dilime tuz tadı değsin yaaaa !!!

Özledim üleeeyn !!! 3 haftadır tuzsuz yaşamdayım !!! Limitim-sınırım bu kadarmış !!! Mantığın bittiği zaman bu zamanmış !!!

1 haftam daha var böööööööööö...
Sabah, perhiz bittikten sonra tuz gölüne gitmeye karar vermiştim... Akşam üstü kolumu yalamalar, elmayı tuzlama hayalleri...
Önümüzdeki 1 hafta içerisinde hayal gücümden daha neler çıkacak kim bilir !!!

Kortizonun etkisi yavaş yavaş vücuttan geçmeye başladı ki sabah nezlem geri geldi !!!

2 gündür sabahları süper sağanak yağış yaşatmaktayım!!!
Selpaklar havada uçuşuyor... Biri yere gidiyor ötekisi burnuma geliyor...
Gelene kadar peş peşe bi 10 tane haaaaaaaaaaaapşıııııııııııaaaaa yaptığım için odam dezenfekte edilmeyi hakediyor!!!
Nasıl ürettiğimi bir türlü çözemediğim sıvı taşkınımla yataktan kalkmak, banyoya gitmek özlediğim eğlenceyi geri getirdi !!!

Bu güne kadar altıma kaçırmadım ama, 2 gündür ki performans, baraj duvarlarını yıkan bir göl misali olduğundan, bizi bastırmanın öcünü senden her türlü alacağızı düşündürtmüyor değil hani !!! :ppp

Öyle böyle değil hapşırıkların şiddeti !!!
Yani tepemde böyle bi komşum olsa, ahanda zelzele oluyo falan diye panik yaşardım her hal !!! :pppppp

Sevgili annem sabahki çekiciliğimden hiç hoşlanmadığından seni doktora götürüceeeem der dururdu...
Ancak anladık ki basit alerji hapları sabah nezlemi kesmeyecek. Gittiğimiz doktor kortizonlu bişeyler verecek...
Sevgili annem kızının bir daha kortizon içmesindense sabahları oraya buraya tıksırmasını, yerde selpak yığınlarının olmasını kabul etti artık!
:)))))))))))))))))))
Şimdi sıra, sabah çekiciliğimi kabul edip ohaaa bi selpak hesabı açacak sevgilide! ;)

Sabah seksi denen şeye ben bu nezleye bambaşka bir boyut katarım kiiiiii adam sabahı bırak günün hiç bir saat ve dakikasında artık kendi kendine bilem şey edemez !!! :))))))))))))))))))))))))))))

Tuz... Evet normalleşmem için tuz gerekmekte !!!
Öyle hasretim ki... Tuz gölü filanda kesmez yani...
Yazın nasıl beceriyosam becerip yuttuğum deniz suyuna bilem hasretlik duyarmı insan?

Walla ben duyuyorum !!!
Tuuuuuuz, tuuuz...
Suyu bol ama tuzu olmayan bi çöldeyim...
Mukadderaaaat !!!

Hani olur da oranızı buranızı yalamaya kalkarsam sakın sapık mapık sanmayın... 
Walla ihtiyaçtan, yokluktan, çaresizlikten... 
Yoksam yani normalde ıııyk benim içinde ama şu an... 
:pppppppppppppppppp

Hiç yorum yok: