Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

26 Ocak 2012 Perşembe

Yarışmaya İstanbul'dan katılıyoruuuum...

Şu büyük şehirde yaşayan insan olmak ne stresli bir şey...
Sabah kuafördeydim...
Üniversiteden arkadaşlarla buluşacağım bu akşam... Seneler var çoğuyla görüşmüyoruz... 
39 yaşında mimar hatun olarak azcık janti olayım dedim... Gitmişken azcık katlarıda düzelttireyim dedim... Demez olaydım önleri öyle bi kısalttı ki benim lügatıma göre perçemciklerim oldu !!!

Neyse... Ben jantileşirken bir teyze geldi...
Eskişehir'e düğüne gidiyorum dip boyam yapılacak bi de fön çekilecek...
Benimle işi bitmiş manikürcü hatun onun yanına doğru giderken teyze heyecanla; evet evet manikür de olacak, İstanbul'dan gidiyorum bakımsız demesinler dedi !

İstanbul'dan gelen-giden adamın bakımsız ya da modern olmama gibi bi şansı yok sanırsam!

Böyle bi düşünce var nedense...

İstanbul'da yaşayan herkes dergilerde-tvlerde gördüğünüz gibi yaşamıyo kiiii !!!

Yani her hafta sosyetik dergilere çıkan bi hatunsak ancak bizden son moda şıklık ve bakım beklemelisiniz !!!

Kuaförün-terzinin iyisi hası illa büyük şehirde olacak diye bi kaide yok !!!

Bak gittik adama şirin şebelek olduk !!! :ppppp

Büyyük şehhir insanı üzerinde her daim bir baskı vardır böyle...
Kılığınıza, konuşmanıza, tavrınıza bi bakarlar...
Bi eşleştirirler...

Camper'lar Türkiye'ye ilk geldiğinde aşık olup almıştım ayağıma... 
Aldıktan kısa bir süre sonra Ordu'ya kankimin yanına gittim... O hariç tüm çevresi ayakkabılarıma uzaydan gelmiş bir nesne gibi bakmışlardı...
Kocası golf ayakkabısı mı onlar demişti !!!
Hödööö??? olmuştum...
Ve bana eee İstanbul'da yaşıyo her türlü ilginçliği yapabiliyor orda demişlerdi !!!
İlginçlik miiiiiiii???
Sade siyah bi yürüyüş ayakkabısı leeeyn !!!

İstanbul'dan memlekete yayılana kadar en sade şey bile ilginç gelir millete...

Saçınızın kesimi, giyiminiz pek bi büyyük şehhirli olmalıdır...
Diğer illerde yaşayanlarla bi farkınız olmalıdır illa...

Bakımlı eller, dip boyası şahane saçlar...

Bende yıllar var görüşmediğimiz en son 20'lik halimizi bildiğimiz erkedeşlerime okumuş, mimar çıkmış beni göstertmek için jantilenmedim miiiii !!!

Toplum baskısı denen şey kötü şey...
Ne var yani hala 20'lerimdeki gibi yırtık jeanli, manikürsüz, arkadan tek örgü saçlarla gitsem... 

İlla bi şey olduğumuzu gösterticeeez !!!
Bi şey olmuş dedirticez...
İlla bilmem nerede yaşıyooo hııım dedirticez...

Eller bordo, saçlar inatla bozmaya çalışsam da bozulmayan fönlü, üste kaşmir mor bir kazak, boyunda inciden'in deri kolyesi, altta siyah jean... Aaa hiç kumaş pantolan havamda değilim... Ayağıma da penguenli çizmelerimi giymek istiyorum da... azcık bi olgun görsünler istemekteyim o bakımdan kararsızım... Cıks topuklu giymek istemiyorum... O kadar hava-civalı olma arzusunda değilüm...

:pppppppp

İstanbul'da yaşayan mimar hatun desinleeeer huuuuu !!!

:pppp ;))))))))

Toplum baskısına sooon pleaseeeeee !!! Büyyük şehirde yaşşasakta, bilmem ne olsakta yani sonuçta insanız ayooool !!!

Hep desinlere-yesinlere mi yaşicaz bu hayyatta !!! Diyip üstümü değiştirmeliyim de kim eve gidip üst-baş değiştirecek şimdi! ;)

1 yorum:

yokartıkyaa dedi ki...

Stop pressuring:)eminim düğünde tırnak ve dip boyası kontrolü yapmışlardır:)