Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

5 Ocak 2012 Perşembe

Kap-kacakçı geldi hanıııııım ;p

Babam İngiltere'de tadavi görürkene 20lerinin sonlarındaki anam kendisini oyalamak için ben okuldayken yemek ve pastacılık eğitimine gitti !

Gitti iyi oldu da...

Nefis mamalar-pastalar yiyerek büyüdüm... Halada öyle... 
Böyle olunca tabi evde ustası var ben niye mutfağa girip öğrenim demedim ! 
O yüzden benim mutfak pek gelişmemiştir... :))))

80'li yıllarda Türkiye tabak-çanak kıtlığında olduğundan babam her tedavi dönüşü anneme  şeflerin hayallerini süsleyen ürünler getirdi durdu...

Yıllar sonra üniversite için Kıbrıs'a gidince ben, annemin payrex koleksiyonu daha bi gelişti...

Eve mişlen yıldızlı şef gelse alet-edevat kıtlığı çekmez !!!
Hatta ben annemden sonra züccaciyeci filan açmayı düşünüyorum !!!

Mimar-yayıncı ve züccaciyeci !!!
Alaaa... :)))

Zaman içinde babamın getirdiği bazı parçalar kırıldı...
Şimdilerde annem o parçalara takmış durumda !!!
2 gündür Payrex'in international sayfasında dolanmaktayız...
Avrupa sayfasında bulamadık, Kuzey ve hatta Güney Amerika sayfasına kadar gezintiye çıktık !!!

Yok, yok!
Payrex üretmiyor artık o parçaları !!!
Cıks başka markada olmaz... İlla Payrex oliciiiik !!! Şef öyle istiyor, mukadderaaaat !!!
Sanırsam bu akşam Payrex'e mail attıracak !!! :ppp

Son Kıbrıs seferimde tabak-çanak bolluğunun eskisi gibi olmadığını gördüm demiştim...

Ola ki evinizde oricinal payrex ve şef varsaaaa, payrexlerinizin kıymetini bilin !!!

Cam kaptır diyip geçmeyiiiiiiiin !!!
Yakınlarda İngiltere'ye gidersem görevim kap-kacakçı dolaşmak olacak !!!

Eskiden Kıbrıs'dan tabak-çanak getirip satanlar vardı...
Hıh onlar gibi dönücem İngiltere'den !!!

Allahtan mutfakta iyi değilim... Bi de iyi olsam... Bende annem gibi tabak çanak derdinde olsaydım evimiz çook ama çoook eğlenceli olurdu !!!

Bu arada annemin eğitilirken ki öğrendiği tariflerden oluşan ansiklopedi kalınlığındaki defterini bir ara kitaplaştırmayı düşünüyorum...

Bana miras olarak kalacak tarifleri anam gibi parmak yedirten türden yapmam zor gözüküyor... Bari para kazanıp, kazandığım paralarla yediğim yemeklerden parmaklarımı yiyim diyorum... :pppp

Hiç yorum yok: