Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

9 Ocak 2012 Pazartesi

İ.E.T.T- İ.Z.U- E.G.O... :ppp

Sabah 1. numaralı ex patronumun ex flörtünün evlilik haberini okuyunca kocaman bi iktir çektim!!!
Ex iş arkadaşlarım henüz ex karısının evliliğinden dolayı esen tufandan kurtulamamışken bu tuzla biber oldu !!! 
Mukadderaaaat !!! :p

Şu an belediyenin halini düşünemiyorum !!!
İt ite, it kuyruğuna misali herkes birbirine bağırıp çağırıyordur!!!

Geçmişte Ceronami'a ve ben durduk yere böyle çok azar işitmişizdir...

Sabah sabah keyifle ofise gitmiş, mutlu böcük işlerimizi yaparken bir anda patronumuz gelip odayı az savaş alanına çevirmemiştir...

Noluyo leeeyn derken odacımız ya da şöför açıklar; Sabah 3. kattaydı... Tüm başkan yardımcıları ve danışmanlarla toplantı yapıldı...

Haaa... 1 numara sıçtı sıvadı, zarar gören egolarıda alt seviyelerindekilere bağırıp çağırınca düzelecek !!!

E peki Moşe, bu durumda bizde sana çığırıcaaaaz, bu çaaay soğumuuuş !!! Niye ve nasıl soğuk çay içmemizi uygun görüyosuuuun yürrrü çay getir !!! 

:ppppp

Durum böyledir... 
Büyük adamlarla ya da büyük mevkilerde olanlarla çalışmak zordur.
Aslında zor olmaması gerekir de bizim memleketin insanında biraz 'ego' sorunsalı vardır... O bakımdan...

Kendisine hayran olduğum Güler Sabancı'nın asistanının babası birlikte çalıştığımız 2. danışmanın arkadaşıydı... Adam kızının yaşadıklarını anlatınca birden tüm sevgim-saygım yok olmuştu... 

Nassı yani olmuştum, bir insan bu kadar anlamsız kaprisler yapabilir mi?

Yapıyorlar efendim...

Ben bilmem kimim şeklinde şişirilen egolarla neler neler yapılıyor...
O yüzden ünlü veya başarılı bir adamın yanında çalışmak istemem!
Stres katsayısı çok ama çok fazladır...
Ego savaşları ise ooooo !!!

Benim patron bir takım insanları tanımamı veya onlarla görüşmemi hazmedemezdi...

Ona dağdan şehre inmiş olmadığımı bir türlü anlatamadım!
Amcamın kim olduğunu biliyordu... Onun yanında çalışmaya başlamadan önce amcam hakkında bilgisi vardı... Böyle bir adamın yiyeni olarak bir takım ortamlara girmem-çıkmam-bir takım insanları tanımam çok normaldi !!! 

Ama gel gör bir etkinlikte karşılaştığımızda yüzü değişiyordu!
Benim ne işim vardı orda!!!
Onun için onun yanında çalışan bir mimardım. Ve onun gittiği yerlere gitmem-bir takım insanları tanımam imkansız bir şeydi !!!

İşten ayrılalı 1 sene oldu... Geçen ay İtalyan Kültür'ün Topkapı Sarayında açmış olduğu bir serginin açılış davetine katıldım. Ex patronumda ordaydı... 

Yine yüzü düştü!!! Ve bana yarım ağız bir selam verdi !!!
Ulan artık elemanın dilim, manyak !!! 
1-Sandığın kadar özel dilsin
2-İtalyan Kültür'ün etkinliklerine davetiye alman için ohaaa bi şahsiyet olman gerekmiyor !!!

Güldüm geçtim... Çünkü onun egoso 1. numaranınkinden de fazla !!!
Yapacak bir şey yok ! 
Dünyada mimar olarak bi Mimar Sinan var, bi de o !!! :pppppppppp

Ex işyerim eğlencelidir şimdi... Yapacak bir şey yok... Durduk yere insanlar azarlanacak, sundukları ya da yaptıkları beğenilmicek...

Ego denen şey tuhaf bişey...
Bi yaralanmaya görsün...
Bi şişip şişip patlamayaversin !!!
Amanın amanın...

Kemal Sunal'ın dediği gibi ağa'nın poku üstüne pok yapılır mı daa !!!
Haşa... :p

Hiç yorum yok: