Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

24 Ocak 2012 Salı

What the fuck !!!

Enşınt dönemde barbar...
Kıbrıslılar tarafından karasakal...
Şimdi...


Milletçe kendimizi çizgi filmlerdeki kötü karakterlere benzetiyorum...
Hepimiz Şirinlerin Gargameli gibi taş duvarlarımıza çarpan kötü ve ürkütücü kahhakalar atıyoruz ve neeext ülke diyoruz !!!


Eskiden ecnebi adamları bizim dinimizde şu şöyledir bu böyle yassaktır, namus şöyle önemlidir diye korkutuyoduk... Ama şimdi;


Kılıç kalkkan ekibini gösterip kıyarız walla ayağını denk alı rahatlıkla diyebiliriz !!!


Geyik biliyorum... Çok geyik...
Asıl yazmak istediklerimi ve hislerimi dile getiremiyorum...
O yüzden geyik ötesi geyik yapıyorum! 


Ulan ne milletiz yaaa !!! Baktığında ekonomisi gakı-guku bilmem ne, gelişme evresinde, korkulacak bi tarafı olmayan... amma velakin hala efsaneyiz hala ürkütücüyüz ve hala alınamamış hınçların gazabındayız...


Karasakal'ı hala hazmedememişken bu bana fazla geldi...
Feci gaz yaptı...


Neyse ne diyelim, wahşi çekiciliğimizle dünyaya gülümseyelim, genetik kodlarımızla ne halt edeceğimiz belli olmaz ayağınızı ucundan acıkta olsa denk alın diyelim... :ppppppp


Walla sizi bilmem ama bana harbiden fazla geldi bu sefer...
Öyle böyle gaz yapmadı...
Elime kurtçuk yapıp durmaksızın uluyacak kadar tepkiler verdirtecek kadar dokundu !!! Ki ben kiiiiim kurtçuk ve uluma kiiiim... 


Genetik kodlarım son gelişmeler sonucunda dedeme işkence etmiş Bulgarları sevmek istiyoo...da... sevemiyooom ama millet bizi seviyooo!!!


Neyse fuck your self  bücür adam !!! O boyla onu bile beceremeyip bize yaptırırsın ya !!!


Bu kadar yeter, öfkem başıma bela olmasın !!!

Hiç yorum yok: