Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

6 Ocak 2012 Cuma

Sponsorsuz reklamlar ;)

Birazcık kullanıp memnun kaldığım ürünlerden bahsedeyim dedim...

Efenim, hatun kısmısının manikürü-pedikürü sorundur... Düzenli gitmediğinizde bakımsız olursunuz...
Bazen iş-güç gak-guk sebepleriyle düzenli gidemezsiniz... 
Ya da manikür randevunuzdan önce bi durum olur, gecenin bir körü açık yer bulamazsınız... Ertesi güne hazır olma paniği yaşarsınız... Neyse ne işte !!! ;))

Ben uzun zamandır yukardaki sebepler nedeniyle kenarda köşede kendi kendime işimi göreceğim bir şeyler arıyordum...

Uzun bir araştırma süreci sonunda Mavala Ve Barielle'nin aradığım şeylere cevap veren markalar olduğunu tespit ettim...

Evde kendi kendinize salon manikürü yapmanızı sağlayan ürünleri var bu iki markanın!

Ben maniküre Pronail'e gidiyorum... Amerika'dan özel olarak getittirilmiş bir sistem... Elinizi suya sokup manikür yapmıyorlar... Tırnaklarınıza bir sıvı sürüp ellerinizi poşetleyip el saunasının içine sokuyorlar 5-10 dk. elleriniz kocaman bir fırın eldiveninde bekliyor sonra portakal çubuğuyla kütikülleri itip tırnağa zarar vermeden kesme biçme işlemini yapıyorlar... Aslında tırnak etlerini kesmek zararlı... Benim gibi ex bir tırnak ve tırnak kenarı eti yiyicisiyseniz kesip biçmeden başka şans olmuyor... ;) Benim tırnak yapım çok hassas... Manikürcü yanlışlıkla tırnağıma sert bir uygulama yapmışsa tırnağım zarar görüyor... Büyük ihtimalle egzama ve tırnak yeme geçmişimden kalma bir hassasiyet bu... Son derece nazik işlem yapılması gerekmekte... Pronail tırnak travması yaşatmayan bir yer olduğundan oraya gidiyorum... Ancak son zamanlarda onlarda 'Türkleşti' ürünler amerika'dan gelemiyor, ya da azcık sallayarak işi yapıyorlar... Klasik sulu maniküre geri dönmek istemediğimden de sabrediyorum... 

Her neyse, yaptığım araştırma sonucu Mavala yerine Barielle'yi seçtim...

%100 tavsiye ediyorum... Benim kesilmeden adam olmayan kütikül'lerim Extra Gentle Cuticle Minimezer'la gözlerime inanamadığım bir şekilde adam oldu! Dün akşamdan beri parmaklarımdan gözlerimi alamıyorum !!! Ürünü sürmesi-işlem yapmasıyla 10 dakika süren eylemden sonra ellerim salondan çıkmış gibi oldu !!! 

Ben bunu tavsiye ederim oldum! Artık yok maniküre gidemedim-yok bakımsızım derdi bitti... Hatta düzenli uygularsam maniküre gitme sayım bile azalabilir... Ve hatta kesilmeden manikür yapılanlar sınıfına bilem geçebilirim !!!

Barielle ürünleri yarış atları için hazırlanmış ilk önce... Milyon dolarlık yarış atlarının tırnaklarının kırılma sorununa çözüm aranırken bulunmuş... Atların tırnak yapısı insanlarınkine çok benziyormuş... Atlara bakım yaparken seyisler kendi ellerinde de düzelme olduğunu görünce kremin yoğunluğunu azaltıp insanlar içinde pazara sürmüşler !!! 

Ben Nail Strengthener Cream, Cuticle Minimizer ve Mangolu Cuticle Care Oil aldım...
Mavala'nında sadece tırnak uçlarına sürülen tırnak sertleştiricisini...

Mavala'da Barielle'de ucuz değil... Mavala daha pahallı hatta !!!   Her ikisinin internet sayfasına girin araştırma yapın ve bütçenize-ihtiyaçlarınıza göre seçim yapın...

Başka bir üründe, The Body Shop'ın Kenevir'li el kremi... Çayniz doktorun ellerim için verdiği kremde de kenevir vardı... Kenevir aşırı kuru ciltlere çok iyi geliyor... Egzamalılara yada kuru cilt problemi olanlara ya da elleri devamlı suyun içinde olanlara iyi gelecek nefis ötesi bir krem...

Ayrıca kaldımı bilmiyorum ama yılbaşı öncesi Boy Shop'un çıkardığı  Pumpkinli vücut şampuanını alın derim! 

Ecnebi filmlerde adam sevgilisine  pumpkin der... Ve ben hep kabak lan, bi insan sevgilisine tatlıda olsa neden koskocamaaan bi kabakla seslensin derdim...:ppppp

O vücut şampuanından sonra anladım ! :ppp
Yea beybi you can say me; pumpkiiiiiiiiiiiiiin !!! :ppppppp
Öyle böyle değil nefis bişey !!! Tuz sayıkladığım şu günlerde kendimi yalama deneyiminden sonra sırf bu kokusu nefis vücut şampuanı yüzünden kendimi yiyebilirimdeeee !!! :pppppppppp

Başka bir ürün ise malesef artık Türkiye'ye gelmeyen bir şey!!!
Amerikan pazarlarını dolanmak gerek belki oraçlarda hala vardır... Ama artık hiç bir vücut-makyaj ürünü satan yerde yok!                     :(((((

St. Ives'in Apricot Scrub'u !!!
Bütün pahallı ürünleri unutun! Hatta cilt bakımının o rahatlatıcı-temizleyici keyfini bile !!!
19 yaşımdan beri kullandığım mucize ürün !!!
Peling denen şey bu ürünle anlam kazanıyor...

Ben delilik yaptım ve Amazon'dan sipariş verdim... 
Ne? Penguenli yağmur çizmesi sipariş etmiş hatunum Amazon'dan!!! Bunu sipariş etmeseydim olmazdı !!! :))))))))))))))

Arayın bulun...
Hassas ciltler olanı içinde var... Ancak ben yüzümde pütürleri hissetmeyi seviyorum... 
Ve kullanım tavsiyesi, duş yaparken kullanın... Daha rahat yüzünüzden temizliyorsunuz...
Eskiden maskesi de vardı ama artık yok... Çok nefis bir maskeydi !
Ya yaaa... Neyse... Mukadderaaaat artık !

Benden önermesi... ;) 

Hiç yorum yok: