Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

16 Ocak 2012 Pazartesi

Topsuz ulaşım...

2 damla kar yağdı trafik felç oldu !!!
Geçen hafta Almanya fırtınadan belini doğrultamıyordu... Tv'de haberlerde izledik...
Millet işine de gitti okuluna da...

Bizde işten eve dönülemiyor!!!
Gören doğal afet yaşıyoruz sanır...
2 damla kar yağdı, çatılar ve arabaların üstü tuttu... Yollar su oldu...
Afet olacaksa bu gece don-mon olursa olur... Yarın yollar jilet gibi olur...
Eeee belediyelerimiz her halde tuz stoklarını yapmışlardır... Yapmamışlarsa camlardan tuzluk sallama yaparız artık !!! :pppp

5 sen önce filan...
Londra'dan döndüm İstanbul'a kar yağmış... Havalimanından taksiye atladım Teşvikiye dedim adama, adam ara sokaklara giremem kara saplanırım dedi...

Kara saplanmak mıııı??? Öyle-böyle bi felaket durum yok... Evet kar baya yağmış ama belediye çalışmış... Ve bizim evin sokağı Topağacı iniş yolu... O yol sokak diye geçer ama ana cadde işlekliğindedir... İlk açılan yollardandır...

Adama anlatmaya çalıştımsa da adam anlamadı... Kara saplanırım diye inat etti...
Tabi kardeş dedim, kurtlar bile inmiştir şimdi Teşvikiye'ye !!! Sen hiç sapma doğruca kenardan kenardan dön sen !!!

Toplu ulaşımı gelişmemiş bir memleket olmak zor!
Anlattığım seyahatin başlangıcında ise;
Londra'ya adım attım tüm metro istasyonlarında hafta sonu picadilly line'da çalışma olacak anonsları vardı !
Havalimanına hızlı ve pahallı Heathrow Express'le gitmek yerine metroyla gidip gelmeyi tercih eden ben, metro hattında çalışma olduğundan kös kös paralara kıyıcaz diye  Paddington istasyonuna gittiğimde sürprizle karşılaşmıştım ! Çalışma olduğundan metro kullanılmadığından 18 Sterlin olan ücreti metro ücreti fiyatına çekmişlerdi !!! Hızlı, temiz ve ucuz bir şekilde London transport ulaşım sorununu çözmüştü! Yolcuları çaresiz-perişan bırakmamıştı!!! 

Londra'da çalışma olmasına rağmen havalimanına ulaşmış, yerdeki hava şartlarından daha beter şartlara sahip gökte uçmuş, yere inmiş koca uçak ammaa ben İstanbul'da taksiyle evime gidemiyordum !!!

Hüsrev Gerede'nin köşesinde beni bırakmış taksinin ardından valizimi çeke çeke kaldırımı kaplamış 1cm'cik karların üzerinden yürürken medeniyeti bırakıp dönen kafamı şey ediyordum !!!

Medeniyet denen şey ailedeki herkesin arabasının olması değil, herkesin toplu ulaşımla ulaşabilmesidir !!! Deeee memleket 3. dünyada... Mukadderaaaat !!!

Milletin toplu bizim topsuz ulaşımımız olduğundan paralı da parasızda dert çekmek normaleeee...

Taksicilerle pazarlık etmeden binmeyiniz... Eskiden Maslak'a kurtlar inermiş... Şimdi her yere... :ppp

Hiç yorum yok: