Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

23 Kasım 2011 Çarşamba

Ayşe Arman'la Tanışmacık !

Geçen hafta 4 gün boyunca Ayşe Arman çalışma ofisini Kanyon'a taşıdı.
Burçtaşım olan ve severek okuduğum hatunla tanışmayı istiyordum...
Kraliçe ile randevumdan sonra annemle Konyon'a gittik...
Anaaaam...
O soğukta nasıl bir sıra var!!!
Anneme dedim ki boş veeeer... Bu kuyruğa girip beklemektense, ev adresini bi şekilde öğrenip sapık okuyucu gibi evinin bahçesinde belirmek daha kolay olur....
Ama aklına koyduğu bi şeyi illa yapacak olan anam olmaaaz dedi!
Saçlarının beyazıyla olduğundan daha yaşlı göstermesinin avantajını kullanmak için hooop yanımdan tazı çevikliğinde uzadı !!!

Uflaya puflaya annemin yanına gittiğimde, bu günkü listenin dolmuş olduğunu öğrendik. Annem yarına peki dedi?

Anne dedim, amcamla çalışıyo olsamda işim gücüm var yaaaaa !!! Ne yarını?
Annem olmaz dedi. Ta-nı-şa-cak-sın!!!

Puf! Peki...

Kız yarınada yer yok dedi !!!

O haaa !!! Bu kadar mı ilgi var? Milletin işi-gücü yok mu canım !!! Yok galiba! Hoş benim var da noluyo sokaklarda sürtüyorum !!! :ppp :)))

Annem yılmadı !
Beni bi görsün hemen alır bizi içeriye dedi !!!

Annem ve sevgili Ayşe Arman bir kaç senedir tanışıyolar... 
Daha Alya'nın fotoğrafları basına düşmemişken annemin İswiiiis otelde Alya'yı sevmişliği filan var!!!

Arman'da kendisi gibi hiper aktif olan annemi sevdik ki bir şekilde karşılaştıklarında muhabbet ediyorlar !!!

Benim muhabetim sadece kayınvalidesi ve kayınpederiyle... :(
Mutsuz yüz yaptım diye hoşnut olmadığımı sanmayın. Betül hanımı çook severim. Haldun beyi de.

Annem bi şekilde allem etti kallem etti ve Arman'ın cam fanus odasından kendisini görmesini sağladı!!!

Okuyucularıyla 12. dakikacık muhabbet edebilen Arman'ın tüm dakikaları dolu olduğundan annem sohbet edemiyosak fotoğraf çektirelim o zaman diye bi cinyıslık  yaptı ve Arman bizi içeri çağırdı !!! (Bu arada neden 12. dakikacık onu çözemedim. 10 değilde 12? Sevgili Paulo Coelho'ya bi atıfmıydı acep? Seks giyinmesiyle soyunmasıyla yapılmasıyla 11 dakika sürüyosa, Arman'la olan aşk içinde şarap eklentisiyle 12 dakikamı yetiyo yanni :ppp) 

Ayşe'cik çağırdı ama bizim gibi liste dışı kalanlarda bu duruma atladı tabi !!! O gün ekiiistıradan foto olayı annem sayesinde ortaya çıktı !!!

Betül Mardin Türkiye'nin gelmiş geçmiş en süper halkla ilişkiler uzmanıdır ancak, annem üstüne bi 'yaratık' tanımıyorum !!! :)))))

Bi bana Kanat'ı ayarlayamadı bide F1' e padok!!! :))))))))))))

Aaaaaa Ayşe Arman'dan keşke eşinin işi dolayısıyla gelen padok davetiyesini isteseydim !!! Bak şimdi geldi aklıma !!!

Motor sporlarının yakıtları onun şirketinden karşılanıyor !!! Tüüüh ki ne tüüüh !!! :))))) :pppp

Sonunda tanıştım. Kendisine deydim. Kanlı canlı bi fıstıkmış gördüm !!!
O da benim gibi yasemin kokusu seviyormuş kendisini daha bi çok sevdim !!!
Odasında mahallemin en pahallı mumlarını-kokularını satan mağzadan alınma mumlardan yayılan buram buram yasemin kokusuyla mest oluyosunuz! 

Sohbet edebilseydik ne güzel Blush'da içebilecektik !!! Olmadı, olamadı !!! 

Neyse efem, dakikacık süren foto olayından sonra heyyo Ayşeyle tanıştım diye info verdiğim her arkadaşımdan, boyun uzadı mı diye tepkiler aldım !!!

George Clooney sizi bilmem ne etsin diye hayal kuran dostlarıma acaba, George şaaptıktan sonra sizinde şeyiniz mi uzayacak diyemedim !!! İçimden dedim ama !!! 

Arada kötü bi insan oluyorum. Olduranlar utansın mukadderaaaaat !!! :)))))))
Evet efendim, 2.30'luk boy yaptım ve muradıma ucundan acıkta olsa erdim !!!
Hıh ! ;)

Hiç yorum yok: