Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

8 Kasım 2011 Salı

Uludağ Et Lokantası


Deniz köşküne gitmeden önce karnımızı doyuralım dedik. Çocukluğumdan eski bir dost akvaryumla köşk arsında yer alıyordu: Uludağ Et Lokantası.



Ankara Denizciler caddesinde 1956 yılında açılmış olan Uludağ Et Lokantası, çocukluğumun Ankara'da geçmiş yıllarından önemli bir hatıradır. Rahmetli babam haftada bir bizi oraya götürürdü. Bir şekilde Ankara'ya gittiğimizde annem muhakkak beni hala oraya götürür. İstanbul'daki yerine ilk defa bu bayram arifesinde gittim. Yolu bize ters olduğundan ancak kısmet oldu... 


1985 yılında açılmış Florya'da ki şube... 80'li yılların mimari kimliğine hoş bir örnek...Her ne kadar dekorasyonu ve mimarisi çağımıza uymasa da yadırgamıyorsunuz... 

Beyti gibi kendine has mimarisiyle kendini özel ve ayrıcalıklı yapıyor... Elbet sırf mimarisiyle değil hııım hııım nefis etleriyle de. Annemle birlikte nefis bir ziyafet çektik kendimize... Efendim Beyti'de Uludağ'da pek bi ucuz değildir... Hesap geldiğinde kurban bayramı vesilesiyle küçük bir kuzu kesmiş kadar olduk anacııım haa yaptım. :))) Ama değdi hesaba...

Uludağ Et Lokantası'nın yeri harika. Kendinizi sayfiyede hissediyorsunuz... Deniz kenarında huzur ve keyif... Büyük bir alanda konuçlanmışlar... İçerde ve dışarda size nefis bir keyif ve tat şöleni sunuyorlar...

Bir tarafınızda hava limanına doğru alçalan uçaklar... Hala sahil plaj olarak kullanılıyormu bilmiyorum... 



Diğer tarafta sahildeki ağaçların arkasında kalan Atatürk'ün yazlık köşkü... Karşınızda marmara... Güzel bir günde gidip deneyimleyin derim ;) 


Hiç yorum yok: