Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

25 Kasım 2011 Cuma

Oscııır goouuus tuuuuuuuuu.... ;)

Dün hem çalışıp hem partiledim!
Ex işyerimde de yapardık... :)
Ama bu sefer iş yeri benim olunca daha bi rahat rahat partiledik!

Bir yandan dizgi yap diğer yandan satış yap, gelen arkadaşlarımla ilgilen, pasta kes, masana geri dön, arada şampanya yuvarla, iki telefon görüşmesi yap sonra yine eğlenceye dön!!! 


Kesin amcam bu kızın çok çatlak arkadaşları var demiştir!!!
Her gelen kendine has bir ünlemle-nidayla doğum günümü kutlayıp odama susss suuus diye tarafımdan karga-tulumba sokuldu :))))) 

Gelen dostlarım benim içimi-dışımı bilen benden daha eğlenceli insanlardı.

Benim gibi muzur hatuna yakışan hedeyelerle beni pek bi keyiflendirdiler!

Bir kaç senedir kız grubu olarak bir birimize özel günlerde Calzedonya'dan çorap hediye alıyoruz. Ve hediyeyi verirken de 'aşkıcığının yanında giy, fentezileriniz tavan yapsın' falan filan türünden dileklerle...

Ama bu güne kadar hiç birimiz o çoraplarımızı aşkıcığımızın yanında giymeyi akıl edemedik !!! :)))))))

Bir şekilde unutuluyor çoraplar yarin yanında olmanın heyecanından herhalde !!! :pppppp

Dün, pijama partisi gibi bi çorap partisi verelim kararı aldık! Hepiciğimiz çoraplarımızı giyinip, üstümüze sabahlıklarımızı geçirip bir birimize hedeye etmiş olduğumuz çorapları  sergileyelim dedik!

Başka türlü akıl edip giyeceğimiz yok onları !!! :))))))

İkinci hediye bir mimar olarak tasarımına vurgun olduğum ex iş yerimdeki kahve makinesiydi!!! Sevgili Bosch artık öyle abidik gubidik tasarımlar yapıyor ki, filtre kahve için ölüp bittiğim halde o iğrenç tasarımlardan birini alamıyordum! Durmadan ex arkadaşlarıma bunu bana verin ben size yenisini alayım diyip duruyordum... Dün yenisini almadan ex makinem hedeye olarak geldi!!! 

Zarif tasarımlı beyaz renkli kahve makinemde neredeyse 1 sene sonra filtre kahve keyfi yapmak müthiş bir zevkti !!!

Bizim meslek böyle bir meslek işte! Fonksiyon ve estetik bir arada olmazsa ı-ıh efendim beğenmiyoruz, sevmiyoruz, istemiyoruz !!! :))))

Üçüncü hedeyem ise Bumerang'a kapak olsun türünden di!!!
Efenim 'Yılın En İyi Yazar Ödülü' Oscar'ı geldi !!!
Hıııııh !!!


Bu güne bugün Oscar'lı yazarım beaaa !!!
Yılın En İyi Blogger Oscar'ını bulamadık bununla idare et dediler. Seneye Nobeli alıcaz !!! :pppp

Oscar'lı seneye Nobelli bi bloger'ım Bumerang ödül vermiş vermemiş kim takaaaaar !!! ;)))


Hiç yorum yok: