Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

17 Kasım 2011 Perşembe

Obez'le Gozgoz bir gün... ;)

En son onunla 18 Ağustos 2010'da Metrocity'nin kapısında görüşmüştük...

O günden bu güne buluşalım, görüşelim, yemeğe gidelim mesajları atıp duruyorduk birbirimize...

Benim gezgeçliğim, arada kırmızı zebra olmam derken bir türlü uygun bir an denk getirmedik...

En sonunda geçen hafa, haftaya dünya ikiye ayrılsa da bulaşalım dedik. 

Bugün için saat 12'ye The Marmara'nın önüne randevulaştık !!!

Dün akşam tembelliğim tuttu ve 12'ye gelirken duş yaptım. Sabahları alercik nezlem yeniden hortladığı için şimdi saçlarım tam kurumaz-murumaz diyerekten, yarına sümüklü böcük ortaokul arkadaşımın karşısına çıkmayayım diye sedergin içtim !!! 

İçmez olaydııııııııım !!!

Sen bi güzel fosur fosur uyu !!! Uyumam gerekirken sabahın köründe beni erkenden hortlatan annem, bu gün randevum olmasını bile bile beni uyandırmadan evden çık!!! 

Bi uyanadım saat 11 !!!
Haaaaaaaaaaaas....ir!!! 
Kalk kalk, çabuuuk !!! 
Git yüzünü yıka, gözlerini gözüne tak, üstünü giy ve evden çık !!!
Çıkayımda o ne laaaaan???
Gece bana kim tecavüz etti???
Noldu banaaaa???

Aynadaki halimi tarif etmeme imkan yok!!!
Yüzüm nasıl şiş!!! Bi de nasıl yattıysam, sağ tarafımda yastık değil, traktör lastiği izi !!!

Hay ben senin gibi sorumluluksuz, manyak insanın... 
Kutup ayısı nerdesiiiiiin??? Nerdesin? 

Yapacak bişey yok!
Arasam randevuyu azcık ötelesem olmaz, iptal etsem, öldürmekten beter edip ömür boyu dicisiz bırakır beni (:p) !!!
Kendime bol bol küfredip obezden beter yüzümü en insan haline sokabildiğim halde, anamın bir gün önce benim kıyıp içemediğim ama onun bi güzel kıydığı Courvoisier marka likörümden yaptığı üzümlü kekinden koca bir lokma ağzıma atıp  doğruca Taksim'e doğru yola koyuldum.

Koyuldum ama herkes bi şekilde yüzüme bakıyormuş gibi gelerek !!! 

Tam otelin önüne vardım, bi arkadaşımın kocasıyla burun buruna geldim !!! 

Selamlaştık, ehi ehi muhabbet yapmaya başladık ama garibim adam bakışlarını yüzümden alamıyo!!! Ooo may gaaad adamcağız böyle tepki veriyosa Murat kim bilir nasıl tepki verir!!! 

Sevgili Murat'la bulaşana kadar yüzümün hali için ne uydursam diye planlar yapıp durdum...

Murat, ben kortizon kullanıyorum...
Murat, benim bi sağlık sorunum var... Böyle arada kızınca şişen balıklar gibi şişiyorum, tedavisi yok ! 
Murat, geceleri uzaylılar tarafından ele geçiriliyorum...
Hay sıçıım yaaa !!! Seneler sonra 2 yetişkin olarak buluşmaya kalk, gel şu haline bak !!! 
En iyisi gerçeği söylemekte, ulan gerçekte şaka gibi laaan!!! Murat, senin bir kaç gün sonra 39 olacak arkadaşın var ya, aslında sayılarının toplamı kadar bile  sorumluluk sahibi olmayan, mannak bi hatun !!! Nasıl becerdiysem becerdim  obez güzel olarak uyandım abi !!! Toplum içinde böyle yüzünde traktör izi olan birisiyle görüşmek istemesen anlarım... Walla bak... Ben olsam takılmam yani... :ppp

Yok walla, benden yetişkin davranışı bekleyenler, beklemeyin... Yazık olur size... Walla !!! Ben bile kendime inanamaz hayretler içindeyken sizin beni anlamanız zoor çok zor !!!

:)))

Neyse efendim kafamdan abuk planlar yaparken Gozgoz geldi ve yılların samimiyetiyle, kucaklaşıp masaya çöktük...

O bi şey demeden ben halimi açıklamaya çalıştım... Biraz uyumuşum ehi ehi yaptım ama oturduğumuz 3 saat boyunca yüzümün şişi geçmesine rağmen traktör izim geçmedi !!! Façalı bi hatunum abi yaptım, şşşş... ;)

Geçmişten, şimdiden ve gelecekten konuştuk...
Evlenmiş, yuva kurmuştu... Facebooktan oğlunun fotoğraflarını görüyordum... 

Ne tuhaf bir duyguydu, bir birinizin en eblek, en sivilceli halini bilip yıllar sonra meslek sahibi, yuva kurmuş,koca adamlar-kadınlar olup, karşılıklı oturup konuşmak, bir şişe şarabın keyfini paylaşıyor olmak...

Geçmişten konuşurken yine hüzünlendik, kuzenim Serdar'ı anmadan yapamadık...

Konuşulacak o kadar çok şey vardı ki... 10-15 sene nasıl 3 saate sığdırılabilirdi?

Her konu, bir isim yeni bir sohbet konusunu açtı...
Ortak arkadaşlardan bahsedip birbirimizin bilmediği haberleri verdik. Küçük dedikodular - çekiştirmeler yaptık... Hepimiz çocuktuk... Büyürken, üniversitenin ilk yıllarında bilmeyerek birbirimizi kırmış-üzmüştük... Şimdi yıllar sonra o zaman için büyük ama şimdi saçma sapan gelen şeylere gülüp, birbirimize anlatıyorduk.

İnsanın eski dostlarıyla, arkadaşlarıyla buluşması güzel bir şey.

Yaşlandığınızı ucundan acık hissetseniz de, size mutluluk veren, kim olduğunuzu hatırlatan, içinizi nasıl tarif etsem, güzel bir sıcaklıkla kaplayan, sizi siz yapan, yalnız olmadığınızı hissettiren, yeniden o yıllara dönüp içinizi umut ve neşeyle kaplatan bi deneyim... Tabi bu duyguları hissettiren içtiğimiz nefis Şili şarabı da olabilir !!! :ppp

Ben eski dostlarla buluşmayı seviyorum...Geçmiş bazen hüzünlendirse de, yaşlandık yuw diye zaman zaman düşündürse de, ne olacaktık ne olduk veya ne olacaktı ne olmuş gibi düşündürse de sizi sizle bağdaştıran, özünüze döndüren bir tat olarak geliyor bana...  

Eski dostlarla görüşmek canımı acıtmıyor, üzmüyor. Daha mutlu olmamı sağlıyor, bir şekilde öz benle iletişime geçmemi sağlıyor!!! 

(Oooops konyaklı kek üstü 1 şişe şarap etkisi bu olsa gerek :ppp) 

Kısaca, eski dostlarla bir arada olmak, sohbet etmek, eğlenmek, gülmek, ağlamak bana iyi gelen bir şey! :)

Waay beaaa, Gozgoz evlenip çocuk sahibi olacaktı haaa !!! 
Yani tüm arkadaşlarım öyle şu an!
İçlerinde Biriciiit Cons'un yerli malı yurdun malı hayatını yaşayan bi ben varım! 

Bu beni üzüyo mu peki? 
Pek diil... 
Çünkü hangi adam hafta içi, iş günü sedergin kurbanı olup fosur fosur uyuyup, yüzünde traktör façası ile dolanan bi kadın ister???

Karıcım çocuklar okula gitmemiş...
Haaa?
Çocuklar diyorum...
Ne çocuğu? Çoçuğumuz mu var bizim?
OZY???
Ya kocacım yaaa, yeni uyandım, dur bi americano içim sonra... 
...
Boşanmak mı istiyosun? Niye ki???
:ppppp
:))))))

Bu çook zor bi dilek ama tüm ortak arkadaşlarımızla bir gün bir araya gelmek çok isterim... Hayatlarımızı paylaşmak, gülmek, eğlenmek, hüzünlenmek ama keyfin keyfini almak için... 

Ex dostlarınızla buluşun... İyi gelicek... Tabi manyak ve kendinizi kötü hissettirecek kendini bilmezleri kastetmiyorum... İyi ve insan olan, dost ve arkadaşlığın anlamına kat kat değer katanları kastediyorum. ;) 

Hiç yorum yok: