Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

15 Kasım 2011 Salı

Birleşik Krallık sana geliyoruuuuuum hııck !!! :ppp ;)))

Annaaaa sabahtan beri deli oldum yuw!!!
Gezip-tozmama laf edenler iyi olmuş az bile diceklerdir eminim! :p
5 senelik Birleşik Krallık vizem bitti...
Gitsemde gitmesemde güneşi batmayan ülkenin vizesi pasaportumda yoksa mutsuz olan bi şahsiyet olduğumdan (:ppp) Bu gün pek haddime diiil ama 10 senelik için başvuruda bulundum internetten.

Ya gidip para bayılacaksınız bi firmaya ya da benim gibi kafayı yiye yiye kendiniz yapacaksınız işlemleri !!!

İlk defa gidiyorsanız aracı bir kurum daha iyi olur. İngilizler şengencilerden daha fazla kalkıklar çünkü !!!

Anam anaam, milyon tane soru cavapladım! Tam bitti dedim, vize başvuru ödemesine geldi sıra (artık internetten kredi kartı ile yapıyorsunuz ödemeyi) Akbankın ipppneliği tuttu!!!

Gıcık oluyorum Akbank'a !!! Herşeye para kesiyo-az faiz veriyo, Suzanım Sabancım Dinçerim kuş sütü eksiksiz yaşıyooo amma !!!

Akbankla çalışmicamda Garantiyide sevmiyorum !!! İngiltere'de yaşasam İNG ile çalışırım ama Türkiye'de cıks!!! 

Konu neydi?
Akbankın tam ödemeyi yapacakken internet şifresi ipneliğiydi !!!
Sil baştan 3 defa form doldurulurmu beaaaa !!!
Yanlışlıkla terorist eyleme katıldım gibi bi şıkkı işaretlediysem eğer bilin ki bu Akbankın suçu !!!

Offf! Formu doldurdum, cuma'ya (mubarek gündür diyerekten) randevu aldım, bakalım hayırlısı...

Öyle deli oldum ki, ofis buzdolabında duran amcamın kırmızı bacak viskisinden doldurdum kendime !!!

Dünden kalma sert simitle viski içen sivri zekaaaa bendenizi tebrik ediyor, İngiltereeeee seni çook seviyoruuum, tüm ailem bu diyardan geçip-gittikten sonra kapa sana atma arzusundayıııım, arzumu gerçek kılmadan önce 10 senelik vizeyi kapmalıyııım ver şu garibe 10 senelik diyorum !!! 

:ppp

Oooops biraz hızlı içtim sanırsam... Ooo yeaaa beeep hayat güzelmiş !!! :ppp
Bu arada sevgili devletim şu vize azabını yaşatıp öğleden sonra 5'te kafayı bulduran işkencelere maruz bıraktırıyosun ya... Sana inat AaaaBeeee vatandaşıyla evlenip AaaaaBeeeee vatandaşı olup naaah vergi ödicem sana naaaaah !!! :ppppp

Eheee ! :p

Hiç yorum yok: