Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

19 Kasım 2011 Cumartesi

Riyalar alemi...

Riyakar insanları anlayamıyorum!
Bir insan nasıl sırf kaz gelecek yerdn tavuk esirgenmez diyerekten arkadaşlık yapabilir?
İş yaşamında anlarım... Ama özel yaşamda...
Tiksiniyorum böyle insanlardan!
Böyle insanlarla bir şekilde aynı ortamda bulunmuşsam, kendimi çamaşur suyu dolu bir leğene sokup çitileyesim geliyor!!!
Öyle böyle değil yani tiksinmem!!!

Her arkadaşınız can dostunuz olmayabilir...
Kimi alışveriş, kimi kahve, kimi dertleşme arkadaşınızdır...
Arzu ettiğiniz özelliklerin hepsini bir kişide bulmak mümkün değildir...
Elbet paylaşımlarınızı çeşitlendirdiğiniz arkadaşlarınız-dostlarınız olacak. Olacak ama, bir takım çıkarlar için ya da, arkasından atıp tutup yinede ilişkiyi sürdürmek...

Ben abi ya severim ya sevmem!
Benim yoktur çıkar ilişkim!
Sevmem yalandan ehi ehiler fifi fifiler yapmayı!
Bir insanla çalıştığı yer veya çevresi için arkadaşlık kurmam!
Ben gerçek olmayan herşeyden sıkılırım...
Rol yapmayı sevmem, yapandan iğrenirim!
Madem rol kesiceksin çık sahneye!!!

Dün akşam bir arkadaş buluşmasındaydık...
Burcumun ve mesleğimin özelliği olan gözlem yetim ister istemez bir takım şeyleri cımbızla çekip gösterdi bana!

Ve ıııyk oldum!
Yalandan-dolandan, kandırıktan ehi ehiler, arkadaşlıklar, paylaşımlar yaşamaktansa evde tek başına oturmanın daha iyi bir şey olduğuna karar verdim.

Çok hoşlaşmasnda, sevmesende sırf o ortamda olmak için yapılan yalancık haller !!!

Ben zaman kaybı olarak görüyorum bu tarz durumları...
Eğlenmek değil işkence oluyor bence!

Ama bu benim düşüncem...
İnsanlar seviyorlar iki yüzlülüğü...
Ben sevmiyorum...
Kendimi geri çekiyorum...
Anlayan anlıyor anlamayan içinde pankart açacak halim yok!

İzninizle kendimi çitilemeye gidiyorum ! Ve uzun bir süre benimle alaksı olmasada yalan-riya dolu hal ve hareketli bu insanlardan uzak durmaya...

1 yorum:

Hatice Ç. Karaman dedi ki...

haklısın ve haklısın...ben de böyle tiplerden arınayım derken yalnız kalanlardanım ama mutluyum, gururluyum, erdemliyim...ne bir kimseyle sırf yalnız kalmamak için olayım, ne kimse benimle alternatifi olmadığından vakit geçirsin...sevmediğim adamla görüşmek istemem, diye diye tek tabanca :) ohh huzur.