Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

24 Kasım 2011 Perşembe

Doğum günüm, örtmenler günü ve seks!!! ;))

Benim gibi uyku sever insana sabah sabah bu yapılır mı beaaa !!!
11'de dişçi randevum var diye bi keyif yapalım dedik anaaaam 2 arkadaşım karga daha şeyini şey etmeden biz seni şey edeceğiz diye inat ettiler !!!

Biiiuuuw biiiiuuuuuwwww !!!
Telefonum durmaksızın nasıl çalıyooo !!!
Ben iptale basıyorum onlar arıyo, ben sessize basıyorum onlar azimle...

08.30'da Ananızı avradınızı diyerekten yataktan fırladım!!!
Walla doğum günü sabahıma öyle nefis, öyle ballı sözcüklerle başladım kiiii !!!

Annemi salonda homurtularımı duymuş ve sinmiş bir halde beni kahvaltıya beklerken buldum...

Yaaa sabahın köründe doğum günümü kutluyolar yaaa...

Nasıl bi huysuzluk, egoluk, manyaklıktır benimkide!
Dostlar güne onların iyi dilekleriyle başlayayım arzusunda ben beni arıyolar uff puuf artistiğinde !!!

Inkıııriiidiiiple bi hatunum !!! Mukadderaaaat !!!

Neyse efem kahvaltıdan sonra, afyonu patlatmak üzere kahve ve sigara keyfine geçtim, geçmişken de dur şu ikisini bi afyonsuz arayım oldum!

Nazo benim üniversiteden arkadaşım. Bi onu bide sevgiliyi hayatta kandıramam !!! Bu dünyada ciğerimi, hücrelerimi, aklımı, beynimi, ruhumu onlardan daha iyi bilen kimse yoktur!!! 

Ne var sabah sabah arıyosun diye afyonsuz, bol sigaralı dönme sesimle tırsladım!
Senelerin tanınmışlığıyla huysuz ve yaşlı kadını nasıl yumuşatacağını bilen Nazom usul usul şirin bi ev kedisi kıvamına soktu beni...

Sabah sabah derdin ne beaaa
Ben 5'te kalkıyorum
Niye? Namaza mı başladın hiho haaaa... haaa...
Ne namazı be, Emre bu sene sabahçı...
Eeee...
5'te kalkıyorum, 6'da onu uyandırıyorum 7'de okula gidiyor...
7'de servise mi gidiyooo
Ne servisi okula !!!
Okula mı??? (Evimizin 2 yanındaki Sait Çiftçi'de dersler 9'da başladığından) Nazo oğlandan erken erken kurtulmak için mi ders saati başlamadan gönderiyosun hihoohaaaaa...
Burda 7'de başlıyor okul. 
Nasıl yani???
Baya... erken başlıyor...
Çocuk 5'te kalkmak için 6'da mı yatıyo uykuya???
Yok o kadar değil, 8.30-9'da... Ama uykusunu alamıyor o yüzden zor uyanıyor!
A-aaaa yazık çocuğa!!! Bu kadar erken kalkılır mı?
Yaaa...
Aaaay öğretmenleride sabah seksi yapamıyolardır!!! Sabah seksi yapamayan öğretmenlerden hayır gelir mi?
...

Koptuk efem !!!
Bekar ve çocuksuz arkadaşın, evli ve çocuklu arkadaşının çocuğunun okul hayatıyla ilgilenmesi budur abi!!!

Öğretmeni sabah seksi yapabiliyo mu yapamıyomu !!!
Sabah seksi yapan öğretmenler daha bi öğretici olur diye bi kaide var sanki !!!

Ozy manyaksın yaaa sabah sabah!!!
Walla manyaaam!!!
Sanki ben sevgilisiyle durmadan sabah seksi yapan bi hatunumda !!!
Töbe töbeee!!! Sabahın köründe uyandırdınız böyle oldu işte!!!
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

39 bi tuhaf başladı !!! Hadi hayırlısı !!!

Okul aile birliği toplantısında, örtmenler sabah seksi yapamıyolar, diye şikayette bulunursun hihoo hoooo şeklinde müthiş bir geyike başladık !!!

Çok güldük sabah sabah!
Nerden aklıma geldi, nerden şey ettim hiç bir fikrim yok!

Yani geyik meyik ama, gerçekten seks önemli bir şey. Toplumumuzda konuşulmaz, cııııs bişeydir!
Hele annem bu yazdıklarımı okusa... :)))))))))))))))))))))))))))))

Sevgi-dokunma-hislerini gösterme-paylaşma bizleri iyi ve güzel yapan yapan şeyler.
Sevgisiz bir insanla sevgi dolu insan bir mi?
Sekste yeme-içme gibi bir ihtiyaç...
Mutsuz insanlar olarak çevremize faydamız dokunmaz, zararımız dokunur.
Mutlu, huzurlu ve sevgi dolu bir insanın yaklaşımıyla ters durumlara sahip bir insanın yaklaşımı aynımıdır?

Durmadan dayak yemiş, sevgisiz, mutsuz bir öğretmen çocuklarımıza sevgi ve iyilik aşılayamaz...

Yada cinsel tacize maruz kalmış... Senelerdir bunu bastırmış ve korkup tedavi olmamış bir insan...

Sabahın 7'de derse gelen bir öğretmen bence mutsuzdur!
Maaş konusuna girmeyeceğim o ap ayrı bi mutsuzluk nedeni zaten... O da öğrencileri gibi uykusunu alamadan, sevdiceğinin sıcak koynundan ekmek parası için kalkıp belkide teee nerelerden geliyordur...

Milli Eğitim Bakanlığı bunu mu düşünücez leeeyn dicektir eminim.
Çocukluğumda halterci Naim Süleymanoğlunun seks yaşamı böyle konu olmuştu. Spor bakanı onuda biz düşünüp halledecek değiliz ya demişti... :))))

Walla örtmen olsam, sabahın köründe kalkıp okula gitsem, homur homur saydırırdım.

Ananızı, avradınızı... Korunmamışlar, sevişmişler, üremişler, doğurmuşlar...
Eğitim için değil, analar kafayı dinlemek için bu veletleri okula yollamıyosa nolim laaaan !!!
Örtmenimmiş !!!
Ne örtmeni leeeyn !!!
Sabah sekside yapamadık zaten!!! Akşamda...
Sınav yapacam sizi !!! Çıkarın kağıtları kalemleriiiiiii !!!
:pppppppp

Doğum günümde, örtmenler günüde kutlu, mutlu ve kurtlu ossuuuun!!! :))))))))

Hiç yorum yok: