Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

19 Kasım 2011 Cumartesi

Diktatör olsam ;)

Hafta sonu alışverişe gitmek kadar insanı deli eden bir şey yok!
Her yer bedava ürün veriyormuş gibi kalabalık ve çoluk-çocuk dolu !

Anne-babaların işi zor, çook zooor!
Çocukları yokken yapmadıkları bir sürü şeyi sırf çocukları için yapmaya başlıyorlar!

Hafta sonları onlar için dinlenme değil yorulma günü!
Aman çocuğumuz onu öğrensin, bunu yapsın diye bir sürü aktiviteye taşınıyorlar...
Bazende anne-baba götürmese bile çocuk yapıcam-edicem-gidicem diye tutturduğundan gidiyorlar!

Zor gerçekten zor!
Bekara koca boşamak kolaydır...
Benim gibi çocuksuz insanlar için bir takım şeyleri anlamak-kabul etmek kolay veya kolay olmayabilir...

Ancak bu gün tüm dünyada çocuklu aileler için haftada bir günün hafta sonu ilan edilmesi gerektiğini düşündüm.

Yetişkinler çalışırken haftada bir gün çocukların olmalı ki, kaos bitsin!

Anne veya baba o gün izinli olacak ve çocuğunu gezdirecek!

Hafta sonları çalışacaklar ve 15 yaş altı ortalığa çıkmayacak! 

Hafta içi deliler gibi çalışmış biz yetişkinlerde adam gibi dolanalım, alışverişimizi yapalım! 

Biliyorum saçma ve imkansız!

Ama diktatör olsaydım çocuklu ailelerle yetişkin hayatı yaşayanları ayırırdım!

Saldım çayıra mevlam kayıra mantığında annelik-babalık yapan Türk milleti bazen böyle zihni sinir projeler düşündürttürebiliyor!

Çocuun olsun senide görürüz demeyin bana, dünya çocukların etrafında dönmüyor!

Ağaç yaşken eğilir!
Çocukken saygı-görgü nedir bilmeyen, öğretilmeyen yetişkin olduğun da kurban bayramında kasabın elinden kaçan boğalar gibi olur ki, toplumumuzda bunlardan çok var biliyorsunuz!

Çocuktur deşarj olacaktır, eğlenecektir, bağırıp-çağıracaktır da, bi tek çocukların hafta sonu yok!

Bi tek siz anneler-babalar bıkmıyosunuz hayattan!!!

Walla güzel olurdu, çocuklu ailelere ayrı hafta sonu. Ya da sırf onlar için alışveriş merkezi!

15 yaş altı alınmayan oteller varda niye böyle alışveriş merkezleri yok?

Hııım niye?

İstanbul'un her köşesine alışveriş merkezi dikenler bi de böyle bi konsep düşünmezler mi acep?

Hiç yorum yok: