Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

23 Kasım 2011 Çarşamba

Yeni Ozy; BÜYÜKSÜN !

Yarın inşallah maşallah 39 oluyorum!
Söyle söyle bitmeyen bi sayı !!! :p

Geçenlerde İz tv'de sonuna yetiştiğim bir belgesel izledim; 40 yaşında 40 Kadın.

Hatunların çoğunluğu depresyona girmişler! Panik atak yaşayan bile olmuş!

Walla ben panik ataktır, depresyondur her türlü fıttırıklığı 30'lu yaşların başında yaşadığımdan maşallah süppeeeer rahat girmekteyim yeni 10 seneye... :)))

Hoş daha 40 olmadığımdan, 39 olduğumdan 40 yaş sendromuna girmemişte olabilirim !!!

Bilemiyorum!

Bildiğim bir şey varsa, yaşımın kadını olmadığım!
Hala yetişme evresinde ki bi ergen gibi olabildiğim durumlar var.
Hala nerde ne giyilir, nerde ne yapılır, heyecanlanmadan, kızarıp-bozarmadan nasıl konuşulur, poponla dağ devirmeden dağların arasından nasıl geçilir falan filan durumları hala sorun bende!

Kendinden eminin her şeyi bilen kadınlara çok özeniyorum walla!

Oturup kalkmasını, elbise taşımasını, onca saat topuklu ayakkabıyla dolanmasını, bir adam musallat olunca kibarca akarte etmesini bilenleri !!!

Ben hala annenizin elini öperim, hürmetleri bile akıl edemeyen muhabbetlerde bi hatunum!
Bizim ailede el öpmenin pek mühim bi şey olmasından gerek bu durum her halde de, ama toplumumuzda böyle saygı-hürmet şeyleri çok mühim olduğundan sanki yıllarca yurt dışında yaşamış da yeni gelmiş memlekete modundayım !!!

Hangi saç-hangi makyaj bana gideri hala %100 bilmeyen bi hatunum!

Hala kendisinden dalgalı rapunsel saçlarımı taramadan evden çıkan, şık iş kıyafetleri içinde olgun yerine afacan bi hatun olabilen, en ciddi muhabbetlerde bile bir şekilde geyik yapabilen bi hatunum!!!

Daralırım öyle ciddiyetten, memleketi kurtarmaktan, ekonomiden!!!

Hala hazırlıksız mürekkep balığı olabilme yetim vardır!
Hala sevişince çocuk olduğunu ben değil sevgilim hatırlayıp bilmek zorundadır!!!

Hala göğüslerim başa beladır! Arkadaşlarım gibi seksapelimi sergilemem !!! 

Hala bu adam niye bakıyo laaaan bana modunda dolanırım!!!
Beğenilmek, iltifatlara maruz kalmak hoşuma gitmez!

Hala ulan ne bok yicem ben yaaaa diye panikler yaşarım!!!

Hala nerde ne zaman ne yapacağım belli olmaz!
O anki ruhum-hislerim neyse mukadderaaaat !!!

Huysuzumdur... Yaş ilerledikçe huysuzluklarım artıyor!
Mukadderaaaat !!!

Çıtır oğlanların arzulayıp-beğendikleri orta yaş kadını yaşımdayım ancak onlardan daha çıtırım !!! :)))))

Yaşamın getirdiği olgunluk içimde bir yerlerde gizli... Davranışlarımda ortaya çıkmaz o olgunluk!!! Ruhum göstermez her zaman ağırlığını...

Her an her dakika eğlencelidir, bilinmezdir benimle!!! Çevremdekilerden daha çok şaşarım kendime!!! 
Kısaca değişik bişeyim ! ;))))

Yeni Polo reklamı tam benlik; beni anlatan bir reklam. İşte efem ben böyle bir büyük, böyle bir 39'um!;

Hem kendinle barış hem de doğayla...
Hem kaçamaklara zaman ayır hem de sorumluluklara
Hem cesaretini göster hem de duygularını
Hem zevklerine sahip çık hem de dünyaya
Hem düşüncelerinle farklı ol hem de hareketlerinle 
İşte o zaman insanlar sana büyüksün der.
Yeni Ozy; BÜYÜKSÜN ;)

Doğum günüm kutlu olsuuuuuuuuuun !!! ;))

Hiç yorum yok: