Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

16 Temmuz 2011 Cumartesi

Çeşme 2011 1. Tefrika... ;)

Bu gece yarısı geleli 1 hafta oluyor...
Bu 1 haftada naptım?
Bol bol temizlik yaptım...
Amcamın çevirdiği feminist oyunu ondan dinleyip, eğlendim ! Süper bir oyun... Eylül'de piyasaya çıkacak. Çıkınca detay veririm. Bu aralar yeni basılacak kitaplarımızın bilgisini saklıyoruz. İşbankası sener sonra yeniden tiyatro dizisine el atmaya karar verdi de... Versinde Türkiye'deki bu konudaki tek yayın evi olan bizi kaaale almadan kafasına göre basıyo ediyo o bakımdan ondan hızlı olma ve saklama telaşındayız... :p

Efendim, Ilıca plajı zamlanmış !!! 2 şezlong 1 şemsiye 25 kaaaat !!! çüüş ! Ve bu sene Tuborgla anlaşmışlar ki tam bir hayal kırıklığı... Bira biraaaa diye ölsemde içmem !!!

Her sene çıtır oğlanlar çalışır Ilıca plajında. Bu seneki benim oğlanın adı Umut. Her sene bir çocukla anlaşıyorum. Benim koşullarıma uygun yer ve hizmet gittiğim her an kesin oluyor.

Geçen sene 1 şezlong-şemsiye 7 kaattı bu sene 15 veriyorum! Çoook biliyorum, ama Ilıca plajını çok seviyorum. İskeleden denize gireyim, beachlerde bilmemne yapayım sevmiyorum ben. Elimde kitabım, güneşe göre sakin sakin takılmak, denize girip çıkmak arzum bu...
Ben hey demeden Ozy abla bişey istiyomusun diye sorulması... bide çıtır veletlerin bi süre sonra seni namusu belirleyip ablama aman yan gözle bakılmasın diye çabalamaları güvenli ve keyifli bir ortam sunuyor bana...

Daha ne istiiiiim !!!
İsticem 2 şey var ah aaah Efes geri gelse bide bu çıtır veletler güneşten öyle bir kararıyolarki bide sanki askere gideceklermiş gibi saçları kazıyolar benim oğlan hangisiydi karıştırıyorum arada, hepsi birbiirnin yanı olmasa... !!! (Simbat okuduğunda yaşlılık işte dicek... Heee yaşlılık... Senide görücem benim yaşıma geldiğinde :pppppp)

Migros aynı kalabalıkta... Yanlız bu sene içki reyonunda bir düşüklük var. Ramazan yaklaşıyo dicemde daha ramazana var... Bu kadar erken ramazandan etkilenmesi mümkün değil... Tuborg Migrosta'da her yeri ele geçirmiş... Kibar 33'lük şişeler buzlukta yok !!! Sadece kocaman tombul şişe fıçı efesler buzlukta... Eskiden böyle değildi...

Farkında olmadan yavaş yavaş değişimler var efem... Ege ki, açıklığın, modernliğin, GAVURLUĞUN (bence diiil ama söylem öyleya o bakımdan ) merkezi... Burası böyleyse oooo ki oooooooo...

Evi düzenlemekten henüz alemlere akamadım... Alem derken akşam üstü limonata içmeye Köşe Kaveye gitmek osssun yada akşam üzeri Altın Yunus'ta klasik müzik dinletilerine gitmek osssun... İnşallah maşallah önümüzdeki haftadan itibaren...

Sevgilimin içime cin kaçtığını düşündüğü yeni habitlerim var.
Sabahları 5.30'da uyanıp yürüyorum. Yürüyüş sonrası sitenin havuzuna cuuup diye atlıyor yüzüyorum, ordan çıkıyor 1kilocuk dumbılcıklarımla kol çalışıyorum... Sonra duş alıyorum veeee içimdeki ev kadını-ahçı ortaya çıkıyor... Amcama yemecikler yapıyorum...

İstanbul'da ofiste Moldavyalı elizabet dursun ben buraçlarda 2 tane yemek çıkarıyorum... 2 yemek çünkü akşamları balık yiyoruz. Öğlenleri sebze ve zeytinyağlı... Akşamları buğlama balık. Biizm ailede bol soğanlı, domatesli ve biberli balık çok sevilir... Kızartma balıkla aramız pek yoktur... Neden? Bilmeeeem... :)

Cumartesileri Alaçatı'da pazar kuruluyor. Bu gün 11'de gitme gafletinde bulundum...
Amanıııııın İstanbul trafiği halt etmiş !!!
Cinnet geçiriyorum sandım bi an !!!
Pazar alanındaki otoparka gitmenin imkanı yoktu, bi yere park ettim ve yürüdüm... Yürümek güzeldide, dönerken eziyetti...
Çok güzeldi pazar...
Elim kolum dolu diye alamadığım kirazlarda aklım kaldı !!!
Haftaya erken erken gideceğim...

Bu sene haftasonalrı feci trafik oluyor...
Bu sene ciddi bir artış var...

35'liler kızacakalr bana ama pek bi aheste araba kullanıyorlar... Yeşil yanmış adam kıpırdamıyor !!! Aaaa !!!
34'lüler olarak öğreteceğiz inşallah maşallah ! Ama 06'lar onlar, Ankara dışına bence hiiiiç çıkmamalılar !!!

Geçen sene açılmış olan Bumba Bistro Alaçatı'yı tavsiye ederim size... Sevdiğim deli dolu bir arkadaşım ortaklarından... İnşallah maşallah önümüzdeki hafta itibariyle müdavimleri olacağım... ;)

Bu arada Alaçatı belediyesi ana cadde üzerine babalar koymuş. Cadde üzerine park edemiyorsunuz !!! Sınırlarımızdaki otoparklar ücretsizdir demişlerde, kalabalıktan otoparklara ulaşamıyoruz kiiiiiiiiiiii !!!

Gezdikçe-tozdukça yazacağım efem...

Erken yatıp, erken kalkıp kendimi spora vermiş bir haldeyim mukadderaaaat efem, mukadderat !
Çeşme'nin sabah kokusunu içinize çekmeden dönerseniz olmaz efem olmaaaaz !

Mutlu böcük amca ocağından bu kadar... ;)

Hiç yorum yok: