Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

14 Temmuz 2011 Perşembe

Kekik kokulu Çeşme Sabahı ;)

Nefis bir Çeşme sabahından günaydın... ;)
Dertleri-tasaları arkamda bırakıp 3 aylığına geldim...
Oh... Tatil süresi olmadan tatil yapmak ne güzelmiş, ne rahatmış !!!
Tatil sürem olmayabilir ama yapmam gereken işlerim var... Eylülde basılacak kitapların hazırlıkları...
İnşallah başlayacağım onlara bir ara...
Durun ayol daha geleli 1 hafta olmadı !!!

Her zamanki gibi en büyük macera ve eğlence sabah Migros'a erken gidip araba kapabilme !!!
Ben diyorum bi 'Öz Migros' açalım, paraya para demez, 1 yazlık kazançla ömür sonuna kadar Kopakapana'da yaşarız diye ama... İkna edemiyorum kimseyi... :pppp

Migros aynı kalabalıkta...Değişen bir şey yok !
Karayolları üst geçit yapmış... İlk defa bu sabah koşuya giderken kullandım, İşbankası sosyal tesislerinin üzerinden gün doğumu harika seyrediliyor... ;)) Üst geçidi güneş doğumunu seyretmek için bi ben kullanırım zaten !!! :)))

Doğrudüzgün akamadım bir yere...
Amcam 2 ayda evi öyle bir hale getirmişki... Cumartesiden-Çarşambaya dur duraksız temizlik yaptım !!!

Arada üstümdeki bilumum dezenfektanı temizlemek için Ilıca Plajına indim.

Zamlanmış keratalar !!!
2 şezlong 1 şemsiye 25 lira !
Çüüüş !!!
Halk plajı leeeeyn orası !!!
Duvarlar muvarlarda yıkık dökük...
Ilıca belediyesi anlamsız kolonatlarla yeni belediye binasının önünü süsleyeceğine plajına el atsaya !!!

Yok yok, ben bu sene her şeye burnunu sokan yaşlı teyzeler modunda, kentsel tasarımcı kimliğimi şortumun üstüne geçirip belediyeleri ziyaret edicem !!!

Azcık fikir-uyarı şart !!! Dinlemezlersede en azından sosyal sorumluluk gakımı gukumu yaptım ben derim !!! :ppp

(Benim yaşlılığım wallahide billahide çekilmeeez dostlarım!!! :p)

Ev temizliği, bin bir özenle seçilmiş tohumların ekilmesi ve onların çimlenmesinin beklenmesiyle neredeyse 1 hafata geçiyor...

Uzun soluklu kalınca, pazarıydı, köyüydü gezilebiliyor...
İnşallah maşallah bol bol incik cıncık yazacak detayım olacak !

Bu arada Alaçatı'nın girişindeki Dalgıç'a tapıyorum. İnşaat malzemelerinden-mutfak malzemelerine herşeyi satıyorlar... Alis harikalar diyarı gibi bir yer benim için... Kısa süre kalmayıp uzun soluklu kalacağım için kendime adam gibi bir yaşam alanı yaptım bu sene.

Eskiden valizden giyinirdim. Asılacak şeyler amcanın dolabında dururdu... Baktım olmuyor böyle kaşla-göz arasında kendime mükellef bir oda yaptım !!!

Ve odayı yaparken Dalgıç benim yerli, İKEA'm oldu !!! :)

Dolaplı odam var, ev temiz, tohumlar çimleniyor daha ne isterim... Bulurum ben isteyecek bişeyler... ;)

Kekik kokulu, rüzgarlı, güzel bir Çeşme sabahından selam edeerim...

Hiç yorum yok: